wtorek, 25 marca 2014

Naszyjnik Yes Sowa

Witam!
Dzisiaj zapraszam na post o biżuterii. A dokładniej o biżuterii marki Yes , którą ostatnio jestem oczarowana. Chciałam zmienić coś w moim looku, dlatego postawiłam na srebrne dodatki. Uważam że na wiosnę będą pięknie się prezentować. Szukałam kolczyków albo naszyjnika. I tak bardzo wpadła mi w oko kolekcja Yes. Początkowo spodobał mi się naszyjnik srebrne serduszko z możliwością graweru. Jednak ostatecznie kupiłam ten oto naszyjnik.

 
 
 
Jest to naszyjnik z przywieszką w kształcie sowy. Sowa wykonana jest ze srebra ,w którym oprawiona jest duża cyrkonia, która pięknie się mieni. Naszyjnik jest delikatny, a sowa jest bardzo malutka. Ale jaka piękna. Naszyjnik nie jest nachalny, można go spokojnie nosić na co dzień, jest bardzo wygodny. Jestem mega zadowolona z tego wyboru.
Plusem są też piękne pudełeczka, które dostajemy gratis. Naprawdę to opakowanie jest solidne i ładne. Jeśli zamawiamy w sklepie online to przesyłka również jest gratis :)
 
Polecam serdecznie :)
 
Pozdrawiam.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz