poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Zgrabne ciało!

Witajcie!
          Każdy z Nas miał chyba w życiu czas, w którym opanowała go nuda, przemęczenie i brak ochoty na cokolwiek. Ale po takim czasie przychodzi impuls do działania i chcemy zmienić nasze nastawienie i zacząć działać. Ważna jest motywacja, działanie i sam cel.
          Dla każdej kobiety zgrabne ciało, w którym czuje się dobrze jest bardzo ważne. Dlatego warto o nie zadbać. Szczególnie w okresie letnim kiedy możemy korzystać z ładnej pogody, dotleniać organizm. Warto też zadbać o dobre samopoczucie a aktywność nam w tym pomoże.
          Ja ostatnio postanowiłam zadbać o sylwetkę i opracowałam swój plan działania. Moje wyzwanie to ćwiczenia z Mel B opcjonalnie w zależności od czasu i dnia : rozgrzewka, cardio, trening brzucha, pośladków. Do tego od paru dni mam kolejne wyzwanie jakim są Squady wg poniższej rozpiski.

 
           Moim zdaniem efekty będą widoczne bo przysiady naprawdę czuć w mięśniach i są dosyć wymagające. Przed przysiadami polecam rozgrzewkę. O efektach wspomnę za niecały miesiąc:)
 
Polecam, Brunette.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz