środa, 18 czerwca 2014

Serum do włosów Biosilk


    Serum Biosilk to mój zdecydowany faworyt w pielęgnacji włosów. Jest to produkt, który używam od dłuższego czasu, od ok. roku i sprawdza się rewelacyjnie. Jest to ratunek dla końcówek, które najbardziej są podatne na zniszczenia. Należy je odpowiednio pielęgnować, szczególnie jeśli mamy włosy cienkie i chcemy je zapuścić. U mnie się sprawdził w 100 %.


 A oto jego plusy:

- małe poręczne opakowanie
- wydajny, wystarczy niewielka ilość
- niska cena ok 5-3 zł
- łatwo dostępny w Rossmanie
- ładnie pachnie
- włosy są miękkie, przyjemne w dotyku, ładnie się układają ( właściwie tak jak na zdjęciu na pudełeczku ;p )
- nie obciąża końcówek
- włosy są lśniące.

                                                                               Właśnie za to go lubię i stosuje. Jedyny minus to to, że przy dłuższym stosowaniu wydaje mi się że może delikatnie przesuszyć, ale naprawdę delikatnie, bez zniszczeń struktury włosów. W zależności od tego jak nasze włosy reagują na tego typu produkty pielęgnacyjne.
Ja go nakładam po umyciu na mokre końcówki.
I jestem mega zadowolona z efektów.



Polecam, Brunette.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz