wtorek, 1 kwietnia 2014

Potrafisz schudnąć!

Witajcie:)
Dzisiaj post o motywacji do zadbania o swoją figurę. Zbliżają się ciepłe dni, czas zrzucić grube ubrania. A co pod nimi?? ... Jeśli chodzi o mnie to przez okres jesienno-zimowy nagromadziło mi się trochę zbędnej masy ciała. Czuje się źle wiedząc, że już niedługo czeka mnie odkrywanie ciała. Dlatego zdecydowałam się przejść na lżejsza dietę, pić dużo wody niegazowanej, jeść dużo warzyw i błonnika. Ale co najważniejsze więcej się ruszać. Natrafiłam na kanał z ćwiczeniami ,które okazały się dla mnie bardzo skuteczne. Linka macie tutaj : 
https://www.youtube.com/user/potrafiszschudnac/videos

Pierwszy dzień ćwiczeń był trudny, na dugi, trzeci dzień miałam mocne zakwasy. Ale uważam że było warto. To dobry początek. Zachęcam do ruchu, ćwiczeń i aktywności. Każdy oczywiście w miarę swoich możliwości i potrzeb. Tak aby w lato nie wstydzić się wyjść w kostiumie kąpielowym:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz